Apel către polii de Putere din România : Opriți-i pe cei mai distrugători agenți ai lui Putin din România! Opriți-i înainte ca distrugerile provocate de ei să producă efecte ireversibile!

Hristos a înviat!

Vă transmit acest apel în speranța că România nu este un ”stat eșuat” (așa cum ne-a comunicat Președintele Klaus Iohannis, cu un cinism înfiorător, că a ajuns țara noastră sub conducerea sa).

Vă transmit acest apel în speranța că mai există (ca în orice țară normală și funcțională) poli/centre de putere în cadrul cărora există adulți maturi psihic, inteligenți și responsabili al căror cuvânt are o reală greutate la nivelul factorilor politici decizionali din România.

Vă transmit acest apel în speranța că, după ce îl veți citi cu atenție, veți lua decizia de a ține cont de ceea ce am scris. Evident, dacă veți considera că greșesc, aveți toată libertatea de a folosi acest apel pe post de hârtie igienică. Decizia vă aparține!

Din anumite informații publice, care răzbat uneori la suprafață, putem deduce faptul că războiul din Ucraina prezintă un potențial real de ”contagiune” (extindere) în statele vecine. De asemenea, s-ar putea să nu fie deloc o speculație faptul că, chiar și în cazul unei viitoare păci temporare în Ucraina, întreaga Europă este îndreptată pas cu pas, din motive geostrategice care servesc intereselor unei mari puteri militare, spre scenariul unui al Treilea Măcel Mondial care să se desfășoare în mod predilect pe teritoriile statelor europene (cât mai departe de teritoriul respectivei puteri militare).

Din istoria amară a țării noastre cu Rusia (cei naivi/neștiutori să se informeze pe tema celor 12 invazii rusești de care am avut parte, ca popor, în ultimele 3 secole) putem deduce faptul că clasa politică rusească nu ar avea nicio reținere ca, într-o situație favorabilă pentru Rusia, să orchestreze o nouă invazie a României.

România este stat membru NATO, dar în cazul în care SUA ar fi nevoită să își concentreze majoritatea covârșitoare a forțelor militare în altă parte a lumii, ne putem trezi că garanțiile militare pe care ne bazăm în prezent ar putea ajunge să aibă aceeași valoare cu garanțiile militare pe care le aveam, la debutul celui de Al Doilea Măcel Mondial, din partea marilor puteri militare numite Franța și Marea Britanie. Să nu uităm că în condiții de război real, atunci când România a primit din partea URSS ultimatumul prin care s-a solicitat imperativ (sub amenințarea armelor sovietice) părăsirea în totalitate a Basarabiei și a Bucovinei de Nord în 4 zile de către Armata și administrația românească, bunicii și străbunicii nostri au descoperit cu stupoare și cu multă durere care era de fapt valoarea reală a garanțiilor primite în mod oficial din partea celor 2 mari puteri militare deja menționate.

Ținând cont de faptul că actualii factori politici decizionali din țara noastră au recunoscut în mod public ceea ce politicienii ucraineni deja clamează peste tot de mai multe luni de zile (”sprijinim Ucraina cu tot ce putem și tot ce au ei nevoie”), nu este nevoie de prea multe sinapse funcționale pentru a întelege că România începe să reprezinte o țintă (din ce în ce mai) importantă pentru factorii politici și militari decizionali din Rusia.

Despre războiul hibrid purtat deja de Rusia, atât în Ucraina cât și la un nivel mai extins, apar sporadic informații și în spațiul public. Unul dintre pilonii războiului hibrid îl reprezintă distrugerea încrederii cetățenilor din țara țintă în propriile structuri reprezentative și de conducere.

În aceste condiții noi avem, ca popor și țară, o serioasă problemă deoarece există multe motive justificate, care s-au acumulat în ultimii 33 de ani, pentru care tot mai mulți cetățeni români au din ce în ce mai puțină încredere în patriotismul, inteligența și bunele intenții ale structurilor reprezentative și de conducere autohtone.

Așadar, este deja creată o falie serioasă (la nivel de încredere) între structurile reprezentative și de conducere ale României și noi, cetățenii ”nespeciali” ai României. Această realitate este dovedită în mod indubitabil și de refuzul categoric, a aproape 2/3 dintre cetățenii români cu drept de vot, de a mai participa la ultimele alegeri parlamentare. Motivul acestui refuz nu îl reprezintă ”nepăsarea” românilor față de alegeri, motivul îl reprezintă neîncrederea profundă, resimțită de către tot mai multi cetățeni români, față de tot mai slaba calitate (umană și profesională) a celor care sunt scoși în față și ne sunt prezentați (de către ”unii”) drept candidați politici mai buni, care ar trebui votați ca să ne fie nouă, poporului, mai ”bine”.

După izbucnirea războiului din Ucraina, orice adult matur psihic și înzestrat cu (măcar) un minim IQ ar fi firesc să conștientizeze faptul că noi, ca țară și popor, avem nevoie ca de AER de reducerea și nu de lărgirea faliei de neîncredere deja existentă între structurile reprezentative și de conducere ale României și poporul român.

Tinând cont de ceea ce am menționat până acum, nu este oare rațional să considerăm că cei mai periculoși și distrugători agenți (conștienți de răul pe care îl fac sau doar ”idioți utili”) care servesc interesele clasei politice din Rusia sunt tocmai cei care, prin acțiunile lor, duc la distrugerea și mai drastică (pe o perioadă de timp și mai extinsă) a oricărei urme de încredere a majorității cetățenilor români în patriotismul, inteligența și bunele intenții ale structurilor reprezentative și de conducere autohtone? Îndrăznesc să afirm că răspunsul la această întrebare este DA.

În aceste condiții, fără ca noi, ”muritorii de rând”, să știm acest lucru, a fost lansat în circuitul parlamentar sinistrul proiect de lege PL-x nr. 145/2023 (viclean și batjocoritor numit ”Proiect de Lege privind organizarea activităţii de prevenire a separării copilului de familie”). Despre acest proiect de lege (depre care nu a spus nimeni niciun cuvânt în spațiul public!) noi, ”muritorii de rând”, am aflat abia în seara zilei de miercuri, 12.04.2023, atunci când era deja trecut pe ordinea de zi a Camerei Deputaților (dar nu a mai fost timp pentru a fi supus votului final). Întregul parcurs parlamentar al acestui proiect de lege îl găsiți aici : https://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?idp=20743

Forma în care a trecut de Senat acest proiect de lege (aceasta fiind totodată și forma în care proiectul de lege, după ce a trecut rapid de comisiile de specialitate, se propune să fie supus votului final, în Camera Deputaților, marți sau cel târziu miercuri, 19.04.2023), o găsiți aici : https://www.cdep.ro/proiecte/2023/100/40/5/se144.pdf

Citind cu atenție proiectul de lege, descoperim la Art 4 că ”unii”, cu o mentalitate extrem de ”specială” (verifică cineva, prin metode medicale cât se poate de științifice, dacă cei care redactează diverse proiecte de legi sunt integri din punct de vedere psihic și nu sunt total dereglați psihic?), vor să impună drept condiții de ”risc” pentru separarea (de fapt răpirea ”legală”) copiilor de familiile lor o mulțime de situații precum :

  • Situația economică și condițiile de locuit precare, precum și situația de risc de sărăcie monetară (în sărăcie monetară fiind milioane de părinți care s-ar afla într-un permanent risc să le fie răpiți copiii de către autoritățile din România);
  • Mediul social nepotrivit creșterii și educării copilului (dacă, de exemplu, noi părinții nu vrem să ne nenorocim copiii, refuzînd să ne dăm acordul ca la școală să le fie indusă în mod ”științific” copiilor noștri disforia de gen, prin intermediul așa zisei ”educație sexuală” predată inclusiv de ”specialiștii” unor ONG-uri care defilează cu curcubeul la vedere, putem fi acuzați că mediul este nepotrivit creșterii și educării copiilor, așadar ne-am afla într-un permanent risc să ne fie răpiți copiii de către autoritățile din România);
  • Starea de sănătate precară a unuia sau mai multor membri ai familiei (dacă, din diverse cauze, starea noastră de sănătate devine precară, atunci autoritățile din România ne-ar putea răpi oricând copiii);
  • Nivelul de educație scăzut al membrilor familiei (așadar, în cazul acelor dintre noi care nu au ”studii înalte”, autoritățile din România le-ar putea răpi oricând copiii);

Citind mai departe Art 5 din proiectul de lege, descoperim o mulțime de alte situații în care noi părinții ne-am afla într-un permanent risc să ne fie răpiți copiii de către autoritățile din România și, conform proiectului de lege, ar urma să fim ”ajutați” de către autoritățile ”binevoitoare”, chipurile pentru a nu se ajunge la răpirea copiilor noștri din familie :

  • Parinții au venituri reduse ;
  • Părinții sunt fără ocupație sau în șomaj (vedem și simțim cu toții că economia României a ”bubuit” de la atâta creștere economică);
  • Locuința este supraaglomerată (ținta fiind, în acest caz, părinții cu mai mulți copii care am fi vinovați, în viziunea persoanelor sinistre care au redactat acest proiect de lege, de faptul că într-o țară aflată într-un distrugător proces de depopulare am ”îndrăznit” să dăm naștere la mai mulți copii);
  • Părintele unic susținător sau ambii părinți sunt plecați la muncă în străinătate (așadar, în cazul părinților care muncesc în străinătate cu suferința pierderii celor mai frumoși ani din viața copiilor lor, dar cu speranța că prin sacrificiile făcute le vor asigura copiilor o viață mai bună, persoanele sinistre care au redactat acest proiect de lege consideră că merită să fie într-un permanent risc să le fie răpiți copiii de către autoritățile din România);
  • Familia are unul sau mai mulți copii nevaccinați cu schema din Programul Național de Imunizări (așadar, dacă nu ne injectăm copiii cu ce se ordonă de ”sus”, fără să ”îndrăznim” să punem întrebări legate de cine și cum răspunde concret – civil și penal – pentru siguranța vaccinurilor pe care vor unii să le injecteze în copii, atunci niște persoane sinistre vor ca noi, părinții, să fim într-un permanent risc să ne fie răpiți copiii de către autoritățile din România);
  • Familia are unul sau mai mulți copii polispitalizați (părinții care au copiii mai bolnăvicioși ar urma să fie într-un permanent risc să le fie răpiți copiii de către autoritățile din România);

Cele specificate mai sus reprezintă doar o parte dintre situațiile în care niște persoane sinistre consideră ca noi, părinții din România, am ”merita” să ne aflăm  într-un permanent risc să ne fie răpiți copiii de către autoritățile din România. De asemenea, prin acest sinistru proiect de lege se vrea și înființarea Observatorului Național al Copilului care, prin atribuțiile ce i-ar fi acordate, ar reprezenta un veritabil Barnevernet românesc aflat într-o fază incipientă.

În condițiile în care avem nevoie ca de AER (atât la nivel de popor cât și la nivel de țară) de micșorarea faliei tot mai adânci (cauzată de distrugerea încrederii) care desparte structurile reprezentative și de conducere ale României de poporul român, cei care redactează asemenea proiecte de legi sinistre și cei care votează pentru ca asemenea fărădelegi să fie transformate în Legi contribuie decisiv la distrugerea și mai accentuată a încrederii poporului român în structurile reprezentative și de conducere ale României!

În cazul extinderii conflictului militar din Ucraina, noi românii nu am mai putea avea niciun fel de încredere în cei care conduc țara noastră atât timp cât, prin demersurile girate, acceptate și promovate de structurile reprezentative și de conducere ale României, nouă și copiilor noștri ni s-ar produce cu bună știință foarte multă suferință chiar și în condițiile în care este foarte clar, pentru orice adult matur si înzestrat cu cel puțin o sinapsă funcțională, că în actualul și posibilul viitor context internațional, România nu are cum să reziste ca țară dacă poporul român nu mai poate avea deloc încredere în structurile reprezentative și de conducere ale României!

Opriți-i, folosindu-vă de toate prerogativele legale și de toate metodele specifice pe care le puteți utiliza, pe cei care (prin demersurile lor legislative total iresponsabile) se comportă ca și cum ar fi cei mai înverșunați și mai distrugători agenți ai lui Putin din România!

Opriți-i înainte ca paharul umilințelor și al suferințelor îndurate în mod progresiv în ultimii 32 de ani să se reverse! Atentatele legislative (sub orice formă ar fi ele redactate și votate!) care vizează smulgerea/răpirea copiilor români din mijlocul familiilor lor vor duce rapid la revărsarea paharului urii mocnite pe care, de peste 33 de ani, majoritatea poporului român o tot acumulează în el față de cei care ne-au mințit, ne-au sărăcit și ne-au amanetat viitorul pentru a-și umple ei conturile (deși au jurat să apere și să slujească poporul român, nu să-l distrugă pas cu pas!).

Opriți-i pe cei mai distrugători agenți ai lui Putin din România înainte ca distrugerile provocate de ei să producă efecte ireversibile!

Transmiteți-le tuturor celor care, prin demersurile lor legislative, vor să aducă multă suferință în familiile părinților din România, un mesaj clar și cât se poate de ferm : jos labele de pe copiii românilor!

Sau puteți să nu faceți nimic, însă în acest caz cu toții vom deconta costurile enorme care vor urma imediat ce paharul umilințelor și al suferințelor noastre, ale ”milioanelor de tăcuți”, se va revărsa din momentul în care niște indivizi siniștri vor îndrăzni să se atingă de copiii noștri!

Decizia vă aparține!

Stoian George-Daniel

2 comentarii

  1. Un demers civic individual extrem de necesar și responsabil.
    Sper să fie transmis tuturor parlamentarilor înainte de a fi prea târziu.
    Susțin și semnez petiția on-line

    Apreciază

Lasă un comentariu